...MUSIC...
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

...MUSIC...

Forum o muzici
 
HomeGallery

 

 **LYRICS**

Go down 
*SlipKnoT*Soul*
novajlija
novajlija
*SlipKnoT*Soul*

: 15
Age : 33
Registration date : 11.09.2008

**LYRICS** Empty
: **LYRICS**   **LYRICS** Icon_minitimeThu Sep 11, 2008 1:33 pm

GENTLY

Gently, my mind escapes into the relaxing
World of pleasure, a pleasure thatll take
My mind off the realities of my life,
My past life... life as I know it now!

And whatever may come,
It slowly disappears
To somewhere in the back
Of my mind;
It will remain there
until I wish to retrieve it.

Yes, I will stay here for a while,
for I need the break,
A break from the Pressures of life, and everything
that lies in the palm of lifes hands

This mode is incredible;
Its out of this world.
Too bad I must always leave it...
... but thats life.


*SlipKnoT*Soul* Sat Sep 13, 2008 3:03 pm. 2 .
   Go down
*SlipKnoT*Soul*
novajlija
novajlija
*SlipKnoT*Soul*

: 15
Age : 33
Registration date : 11.09.2008

**LYRICS** Empty
: Purity   **LYRICS** Icon_minitimeThu Sep 11, 2008 4:02 pm

PURITY
Maze...
Psychopathic daze...
I create this waste
back away from tangents,
On the verge of drastic ways;
Cant escape this place...
I deny your face;
Sweat gets in my eyes, I think Im slowly dying.

Put me in a homemade cellar;
Put me in a hole for shelter.
Someone hear me please- all I see is hate;
I can hardly breathe, and I can hardly take it!

Hands on my face overbearing;
I cant get out!

Lost...
Ran at my own cost...
Hearing laughter, scoffed
Learning from the rush,
Detached from such and such;
Bleak...all around me,
Weak...listening, incomplete-
I am not a dog, but Im the one youre dogging.

I am in a buried kennel;
I have never felt so final.
Someone find me please- losing all reserve
I am fucking gone, I think Im fucking dying!

You all stare, but youll never see
there is something inside me;
But youll never see
there is something in you I despise!

Cut me - show me - enter
I am willing and able and never any danger to myself;
Knowledge in my pain, knowledge in my pain-
Or was my tolerance a phase?
Empathy, out of my way!
I cant die!
I cant die!
I cant die!
I cant die!

You all stare, but youll never see
there is something inside me;
But youll never see
there is something in you I despise-
Purity! Purity!
Purity! Purity!
Purity! Purity!
Purity! Purity!


*SlipKnoT*Soul* Sat Sep 13, 2008 3:03 pm. 2 .
   Go down
*SlipKnoT*Soul*
novajlija
novajlija
*SlipKnoT*Soul*

: 15
Age : 33
Registration date : 11.09.2008

**LYRICS** Empty
: Wait And Bleed   **LYRICS** Icon_minitimeSat Sep 13, 2008 5:35 am

WAIT AND BLEED

I've felt the hate rise up in me...
Kneel down and clear the stone of leaves...
I wander out where you can't see...
Inside my shell, I wait and bleed...

Goodbye!

I wipe it off on tile, the light is brighter this time
Everything is 3D blasphemy
My eyes are red and gold, the hair is standing straight up
This is not the way I pictured me
I can't control my shakes
How the hell did I get here?
Something about this, so very wrong...
I have to laugh out loud, I wish I didn't like this
Is it a dream or a memory?

I've felt the hate rise up in me...
Kneel down and clear the stone of leaves...
I wander over where you can't see...
Inside my shell, I wait and bleed...

Get outta my head cuz I don't need this
Why I didn't I see this?
I'm a victim - Manchurian candidate
I have sinned by just
Making' my mind up and taking your breath away

I've felt the hate rise up in me...
Kneel down and clear the stone of leaves...
I wander out where you can't see...
Inside my shell, I wait and bleed...

Goodbye!

You haven't learned a thing
I haven't changed a thing
My flesh was in my bones
The pain was always free

I've felt the hate rise up in me...
Kneel down and clear the stone of leaves...
I wander out where you can't see...
Inside my shell, I wait and bleed...

And it waits for you!


*SlipKnoT*Soul* Sat Sep 13, 2008 3:02 pm. 2 .
   Go down
*SlipKnoT*Soul*
novajlija
novajlija
*SlipKnoT*Soul*

: 15
Age : 33
Registration date : 11.09.2008

**LYRICS** Empty
: EYELESS   **LYRICS** Icon_minitimeSat Sep 13, 2008 5:37 am

EYELESS

Insane - am I the only muthafucker with a brain?
Im hearing voices but all they do is complain.
How many times have you wanted to kill
everything and everyone - say youll do it but never will.

You cant see California without Marlon Brandos eyes!
You cant see California without Marlon Brandos eyes!
You cant see California without Marlon Brandos eyes!

I am my fathers son-
Hes a phantom, a mystery and that leaves me nothing!
How many times have you wanted to die?
Do it!
Its too late for me.
All you have to do is get rid of me!

You cant see California without Marlon Brandos eyes!
You cant see California without Marlon Brandos eyes!
You cant see California without Marlon Brandos eyes!

Its in your head
its all in my head,
its all in your way!

I tried - you lied to me for so long;
everywhere I go, theres a sense of it.
Freak on my antics and give me a choice-
Doesnt matter if I give a shit,
its shit that you gave me!

You cant see California without Marlon Brandos eyes!
You cant see California without Marlon Brandos eyes!
You cant see California without Marlon Brandos eyes!

Its in your head
its all in my head,
its all in your way!

Do you wanna feel pain?
Taking my name in vain
caring never felt so lame inside.
Anybody else got pride?
Do you wanna take my life?
Maybe Ill reverse my ride.
Who the fuck are you? Fuck you!
Better suck it up cuz you bleed through,
better get away from me,
stay the fuck away from me!

I feel safe - seems youre saved;
I feel safe - seems youre saved!

Look me in my brand new eye!
Look me in my brand new eye!
Look me in my brand new eye!
Motherfucker!
Look me in my brand new eye!
Look me in my brand new eye!
Look me in my brand new eye!


*SlipKnoT*Soul* Sat Sep 13, 2008 3:02 pm. 2 .
   Go down
*SlipKnoT*Soul*
novajlija
novajlija
*SlipKnoT*Soul*

: 15
Age : 33
Registration date : 11.09.2008

**LYRICS** Empty
: [sic]   **LYRICS** Icon_minitimeSat Sep 13, 2008 9:03 am

[SIC]


Here comes the pain!

Enemy, show me what you wanna be-
I can handle anything
Even if I can't handle you!
Readily - either way it better be;
Dont you fucking pity me
Get up, get off...

What the hell am I saying?
I don't know about malevolent
Sure as hell decadent
I want somebody to step off, step off!
Walls! Let me fall! Fuck you all!
Get a grip; don't let me slip 'til I drop the ball!

Fuck this shit, I'm sick of it;
youre going down, this is a war!

Who the fuck am I to criticize your twisted state of mind?
Youre leaving me suspect, I'm leaving' you grotesque;
Feels like a burn from which you never learn,
Cause and effect, you jealous ass-
Press you face against the glass suffer!

Fuck this shit, I'm sick of it;
youre going down, this is a war!

I've just begun,
its about that time.
Gotta get mine;
I've just begun,
its about that time.
Gotta get mine;
I've just begun,
its about that time.

Gotta get mine;
I've just begun,
its about that time.
Gotta get mine;

You can't kill me cuz I'm already inside you-
You can't kill me cuz I'm already inside you-
You can't kill me cuz I'm already inside you-
You can't kill me cuz I'm already inside you-

SICK!
SICK!
SICK!
SICK!


*SlipKnoT*Soul* Sat Sep 13, 2008 3:01 pm. 1
   Go down
*SlipKnoT*Soul*
novajlija
novajlija
*SlipKnoT*Soul*

: 15
Age : 33
Registration date : 11.09.2008

**LYRICS** Empty
: Spit It Out   **LYRICS** Icon_minitimeSat Sep 13, 2008 11:05 am

SPIT IT OUT

Did you ever gave a damn in the first place?
Maybe it's time;
You had the tables turned
Cuz in the interest of all involved
I got the problem solved
and the verdict is guilty...
Man nearly killed me
stepping where you fear to tread
Stop, drop and roll,
You were dead from the get-
GO!
Big motherfucker, stupid cocksucker,
Are you scared of me now?
Then you're dumber than I thought.
Always is, never was
Foundation made of piss and vinegar.
Step to me, I'll smear ya;
Think I fear ya?
BULLSHIT!-
Just another dumb punk chomping at this tit.
Is there any way to break through the noise?
Was it something that I said that got you bent?
It's gotta be that way if you want it.
Sanity, literal profanity hit me!

Spit it out!
All you wanna do is drag me down;
All I wanna do is stamp you out.

Spit it out!
All you wanna do is drag me down;
All I wanna do is stamp you out.


Maybe it's the way you spread a lotta rumor fodder
Keeping all your little spies and leaving when you realize.
Step up, fairy
I guess it's time to bury your ass with the chrome
Straight to the dome.
You heard me right, bitch, I didn't stutter.
If you know what's good - sit, shut up and beg, brother.
Backstab - Don't you know who you're dissing?
Side swipe -you know the ass that youre kissing!
biggidy, biggdy, bitch boy, halfway hauser
Can't hear shit cuz I keep getting louder.
Come on and you get a face full of tactic
lipping off hard, going home in a basket;
you got no pull, no power, no nothing!
Now you start shit- well, ain't that something?
Payoffs don't protect, and you can't hide if you want
but Ill find you, coming up behind you!

Spit it out!
All you wanna do is drag me down;
All I wanna do is stamp you out.
Spit it out!
All you wanna do is drag me down;
All I wanna do is stamp you out.

'Bout time I set this record straight
all the needle nose punching is making me irate.
Sick o' my bitchin' fallin' on deaf ears;
Where you gonna be in the next five years?
The crew and all the fools, and all the politics
Get your lips ready-gonna gag, gonna make you sick.
You got DICK when they passed out the good stuff
Are you sick of me? - Good enough had enough.

Fuck me! I'm all out of enemies!
Fuck me! I'm all out of enemies!
Fuck me! I'm all out of enemies!
Fuck me! I'm all out of enemies!

Fuck me! I'm all out of enemies!
Fuck me! I'm all out of enemies!

Fuck me! I'm all out of enemies!
Fuck me! I'm all out of enemies!

Spit it out!
All you wanna do is drag me down;
All I wanna do is stamp you out.
Spit it out!
All you wanna do is drag me down;
All I wanna do is stamp you out.

Spit. . . Spit Spit. . . Spit
Spit it out!


*SlipKnoT*Soul* Sat Sep 13, 2008 3:00 pm. 1
   Go down
*SlipKnoT*Soul*
novajlija
novajlija
*SlipKnoT*Soul*

: 15
Age : 33
Registration date : 11.09.2008

**LYRICS** Empty
: Surfacing   **LYRICS** Icon_minitimeSat Sep 13, 2008 2:59 pm

SURFACING


FUCK YOU ALL!

Running out of ways to run
I can't see, I can't be,
Over and over and under my skin
All this attention is doing me in!

Fuck it all! Fuck this world!
Fuck everything that you stand for!
Dont belong! Dont exist!
Dont give a shit!
Dont ever judge me!

Picking through the parts exposed,
Taking shape, taking shag
Over and over and under my skin
All this momentum is doing me in!

Fuck it all! Fuck this world!
Fuck everything that you stand for!
Dont belong! Dont exist!
Dont give a shit!
Dont ever judge me!

And dont you fucking judge me!

You got all my love, living in your own hate-
Dripping hole man, hard step, no fate;
Show you nothing, but I ain't holding back-
Every damn word I say is a sneak attack!
When I get my hands on you
aint a fucking thing you can do-
Get this cuz you're never gonna get me.
I am the very disease you pretend to be!

I am the push that makes you move!
I am the push that makes you move!
I am the push that makes you move!
I am the push that makes you move!
Fuck it all! Fuck this world!
Fuck everything that you stand for!
Dont belong! Dont exist!
Dont give a shit!
Dont ever judge me!

Fuck it all! Fuck this world!
Fuck everything that you stand for!
Dont belong! Dont exist!
Dont give a shit!
Dont ever judge me!

Fuck!
   Go down
*SlipKnoT*Soul*
novajlija
novajlija
*SlipKnoT*Soul*

: 15
Age : 33
Registration date : 11.09.2008

**LYRICS** Empty
: Liberate   **LYRICS** Icon_minitimeSun Sep 14, 2008 3:46 am

LIBERATE


Liberate my madness
(One of me, all of you);
liberate my madness
I just want to...
Liberate my madness
(One of me, all of you);
liberate my madness!

Section off myself,
Put a wall up-
What the hell have I done?
Keep the dog at bay,
Survive by saving me!
Values and the game,
not a fuck-up, not a part of your lie-
I am one, I am all - I'm above and beyond!
Stand off of the shit;
back off or I'll spit so soft;
You forget
Your garbage in-
Is garbage out?
You don't give a shit,
I won't play the fit.
Get off, get on this!
Your garbage in-
Is garbage out?

Liberate my madness...

Liberate my madness
(One of me, all of you);
liberate my madness
I just want to...
Liberate - My madness
(One of me, all of you);
Liberate my madness!

I am not ashamed;
What is vital, isn't always humane.
You can break in vain
But you can't break away,
Even in my face
Lotta bullshit, not a lotta the truth!
I can't see from here
but I can smell your fear!

Back off of the shit;
Stand off or I'll spit so soft;
You forget
Your garbage in-
Is garbage out?
You don't give a shit,
I won't play the fit.
Get off, get on this!
Your garbage in-
Is garbage out?

Saved you're such a slave;
I don't expect a name;
You don't care - I wasn't witness,
I can't be a part of a system such as this!
Hard eyes glow right in my darkness again!
With the sickness, renegade, sisters, blisters,
Salivate, litigate;
Liberate madness, sadness;
Fuck this! How long have I had this?
I don't need this - outta my business!
Insert, engage, betrayed my God!

FRAUD!
FRAUD!
FRAUD!

Liberate my madness
(One of me, all of you);
liberate my madness
I just want to...liberate my madness!

Liberate my madness
(One of me, all of you);
   Go down
*SlipKnoT*Soul*
novajlija
novajlija
*SlipKnoT*Soul*

: 15
Age : 33
Registration date : 11.09.2008

**LYRICS** Empty
: Me Inside   **LYRICS** Icon_minitimeSun Sep 14, 2008 11:17 am

ME INSIDE


Inside! (x8 )

Giving into what has got me
Bleeding, claustrophobic, scarred,
Severed me from all emotion
Life is just too fucking hard!
SNAP! Your face was all it took
'cause this need doin' me no good.
Fall on my face, but can't you see? -
This fucking life is killing me!

Tearing me! (6x)

Too far gone, I'm catatonic,
Leaving you to criticize;
Empty shell and running naked
All alone, lobotomized.
Back and forth between my hang-ups
It isn't easy to be hated;
Where do ya go? What do ya do?
Simpleton, impromptu - crazy eight
I never cared - not once;
Gotta get away!

Tearing me! (6x)

I wasn't promised a thing-
You keep mocking me
but you will never again
before you know it - after you're gone!

Somos feos apestamos y pero reinamos joto muthafucka

I wasn't promised a thing-
You keep mocking me
but you will never again
before you know it - after you're gone!

Gone! (3x)

Good bye!
   Go down
*SlipKnoT*Soul*
novajlija
novajlija
*SlipKnoT*Soul*

: 15
Age : 33
Registration date : 11.09.2008

**LYRICS** Empty
: Scissors   **LYRICS** Icon_minitimeMon Sep 15, 2008 4:53 am

SCISSORS


I play doctor for five minutes flat
before I cut my heart open...and let the air out.
Three bugs, a pound of dust,
some wind spilled before me
in strangest manner that had
Broke away my tear spout!


As I lie there,
With tongue spread wide open
A black widow had offered me
A sweetheart tube!
As I injected
the candied heart that I selected
She said don't hesitate,
Just do what you have to do to me!

It's hard to stay between the lines of skin,
Just cause I have nerves, don't mean that I can feel-
I wasn't very much fun to be with anyway
Just let the blood run red cause I can't feel!

It's hard to stay between the lines of skin,
just cause I have nerves, don't mean that I can feel-
I wasn't very much fun to be with anyway
Just let the blood run red cause I cant feel!

Biding my time until the time is right;
Biding my time until the time is right;
Biding my time until the time is right;
Biding my time...It's time.
Biding my time until the time is right;
Biding my time until the time is right;
Biding my time until the time is right;
Biding my time...It's time!

Biding my time until the time is right;
Biding my time until the time is right;
Biding my time until the time is right;
Biding my time...It's time!
Biding my time until the time is right!
Biding my time until the time is right!
Biding my time until the time is right!
Biding my time...It's time!
Biding...!
Biding...!
Biding...!
Biding...!

Someone in behind me,
Someone inside me. . .
Everyone against me,
Everyone beside me
Clawing away the pieces,
Scratching away the absence;
One more, two more, everyone once more;
One more, two more, everyone once more
Inside the places that I hide from you;
I want to see you splayed before me
You are the only one
That I would rather see ... Before me lay. . .
You want it, you need it;
you want it, you need it. . .
You want it, you need it!
You want it, you need it!
Dont run!

I had no heart!
I had no heart!
I dont want you to pay anyone;
I die!
I want to die!
I'd rather die!
I wanna die!
You bitch!
You burn!
You bitch!
I dont need you anymore!
I dont need you!

No time! (x 12)
   Go down
*SlipKnoT*Soul*
novajlija
novajlija
*SlipKnoT*Soul*

: 15
Age : 33
Registration date : 11.09.2008

**LYRICS** Empty
: Only One   **LYRICS** Icon_minitimeMon Sep 15, 2008 1:15 pm

ONLY ONE

Pain - made to order!
Pain - made to order!
Pain - made to order!
Pain!

I'm not the second coming, I'm the first wave;
Better get an army, cuz the fire left me unscathed.
You betcha bottom dollar I'm the top of the shit pile
So stick around cuz I'll get to you in just a few
Step off the acting, get back or get stung;
Idiotic sense of yourself, are you that dumb?
Entire legion of me, totalitarian
The one and only muthafucka, top of the world man

Cuz I can't stand it, planned it, gonna crash land it;
In other words, consider me branded-
Another version of me, another version of you
Both barrels - what you gonna do?

All I hear is human noise;
You made your own fuckin' choice.
I belong to only me,
Silence for my revelry.

I can only die over time;
Filthy hands, stay away from mine.
Every reason is a right to hate!
Painful clutch - death is fine, gimme mine!

Only one of us walks away!
Only one of us walks away!
Only one of us walks away!
Only one of us walks away!

Somebody explain this;
You don't care cuz you don't exist.
What the fuck. . .is this another joke?
Reckoning!

Only one of us walks away!
Only one of us walks away!
Only one of us walks away!
Only one of us walks away!

Only one of us walks away!
Only one of us walks away!
Only one of us walks away!
Only one of us walks away!
   Go down
*SlipKnoT*Soul*
novajlija
novajlija
*SlipKnoT*Soul*

: 15
Age : 33
Registration date : 11.09.2008

**LYRICS** Empty
: Prosthetics   **LYRICS** Icon_minitimeTue Sep 16, 2008 4:31 am

PROSTHETICS


Even if you run I will find you;
I decided I want you,
Now I know...I need
If you can't be bought
Tougher than I thought-
Keep in mind - I'm with you.
Never left out fate, can't concentrate;
Even if you run
Youll be mine!

Ah, fucking you will be mine!
Ah, fucking you will be mine!
Ah, fucking you will be mine!

I found you!
Leaning out of an open window
You laughed-our fingers clenched-
Too perfect, far too careless;
I couldn't help myself - I just took you

Dammit man, I knew it was a mistake x4

You brought it outta me
Mistake!
You brought it outta me
Mistake!
You brought it outta me
Mistake!
You brought it outta me
Mistake!

Better make yourself at home,
youre here to stay.
You won't bother me...If you let me bother you;
All the doors are locked, all the windows shut-
Keep in mind - I watch you.
Never leave my side, never leave me, fucker;
Even if you run!

What the fuck is different? Man, I can't believe I'm doing' this! (x8 )

Man, I knew it was a mistake!
Dammit man, I knew it was a mistake x3

You brought it outta me
Mistake!
You brought it outta me
Mistake!
You brought it outta me
Mistake!
You brought it outta me
   Go down
Sponsored content




**LYRICS** Empty
: Re: **LYRICS**   **LYRICS** Icon_minitime

   Go down
 
**LYRICS**
   
1 of 1

Permissions in this forum:
...MUSIC... :: ...MUSIC... :: Metal :: Slipknot-